ارائه چارچوبی برای عناصر برنامه درسی مبتنی بر یادگیری مادالعمر با استفاده ظرفیت فضاهای مجازی

یوسف ساجدی فر؛ یوسف ادیب؛ بهنام طالبی

دوره 6، شماره 19 ، فروردین 1402، ، صفحه 8-46

https://doi.org/10.22054/jti.2023.67184.1351

چکیده
  مقاله حاضر با هدف ارائه چارچوبی برای عناصر برنامه درسی مبتنی بر یادگیری مادام‌العمر با استفاده ظرفیت فضاهای مجازی انجام شد. روش تحقیق کیفی از نوع پدیدارشناسی بوده و جامعه آماری اساتید و خبرگان برنامه‌ریزی درسی دانشگاه‌های تبریز در سال تحصیلی 1401-1400 بودند. حجم نمونه تا اشباع نظری داده‌ها (15نفر) از اساتید خبره انتخاب و گردآوری داده‌ها ...  بیشتر